Salesforce voor Startups (klein) MKB:

Oplossingen waarmee je klanten kunt vinden, winnen en behouden waardoor je bedrijf succesvoller én winstgevender wordt.

 
 
 

Met Salesforce win je meer deals

Sales Cloud automatiseert je verkoopprocessen en beperkt administratieve rompslomp zodat je medewerkers meer tijd hebben om te verkopen. Volg contacten, belangrijke deals, krijg eenvoudig inzicht in de prestaties van het sales team en bekijk alle interacties met klanten. Blijf up-to-date met realtime cijfers middels dashboards en rapporten.
Ben je pas begonnen? Probeer Salesforce Essentials voor slechts €25,00 een CRM oplossing voor maximaal vijf gebruikers waarmee je al in een paar minuten kunt starten.
 
 

Met Salesforce Platform kun je groeien

Integreer je systemen met Salesforce Platform, bouw eenvoudig je eigen vebonden apps en rol ze snel uit.

Geen tijd of capaciteit om je eigen apps te bouwen? Via de AppExchange heb je toegang tot duizenden zakelijke apps. Je vindt er meer dan 3000 geïntegreerde, kant-en-klare apps. Elke app biedt de cloudinfrastructuur en de beveiliging die je van Salesforce mag verwachten.
 
 

Met Service Cloud behoud je klanten

Service Cloud helpt je om de klanttevredenheid van je bedrijf te verhogen waardoor jouw positie ten opzichte van de concurrentie zal verbeteren. Met Service Cloud breng je alle vragen via e-mail, social, telefoon en chat bij elkaar waardoor je ze direct kunt doorsturen naar de juiste medewerkers.

Daarnaast is het mogelijk om een kennisdatabank te bouwen waarmee medewerkers altijd de juiste antwoorden paraat hebben en klanten online zelf snel antwoorden kunnen vinden.
 
 

Met Marketing Cloud vind je nieuwe klanten

Met Marketing Cloud komt je bedrijf op de kaart en genereer je leads waarmee sales medewerkers aan de slag kunnen. Het opvolgen en kwalificeren van ongekwalificeerde leads is mogelijk door onze intelligente marketing automation.

Daarnaast kun je boeiende e-mails maken met dynamische content. A/B-tests worden hierdoor nog effectiever, het vinden van prospects makkelijker en het meten van de ROI van een campagne nauwkeuriger.