Salesforce ERP koppeling

ERP pakket koppelen met Salesforce.

ERP pakket koppelen met Salesforce?

Een koppeling tussen Salesforce en een ERP applicatie kan er voor zorgen dat informatie in beide applicaties gebruikt kan worden zonder dat deze dubbel hoeft te worden ingevoerd. Het maakt het ook mogelijk administratieve processen geleidelijk te vernieuwen zonder dat het bestaande systeem direct vervangen hoeft te worden. Knelpunten in processen kunnen met behulp van Salesforce worden opgelost zonder grote wijzigingen aan te hoeven brengen in verouderde systemen.

Wilt u ook nooit meer data dubbel invoeren?

Wij beschikken over veel kennis van SQL en Microsoft System Integration Services, we werken makkelijk met bestaande API's en hebben ruime ervaring in het realiseren van maatwerkkoppelingen.

ERP pakket koppelen met Salesforce?

Een koppeling tussen Salesforce en een ERP applicatie kan er voor zorgen dat informatie in beide applicaties gebruikt kan worden zonder dat deze dubbel hoeft te worden ingevoerd. Het maakt het ook mogelijk administratieve processen geleidelijk te vernieuwen zonder dat het bestaande systeem direct vervangen hoeft te worden. Knelpunten in processen kunnen met behulp van Salesforce worden opgelost zonder grote wijzigingen aan te hoeven brengen in verouderde systemen.

Wij beschikken over veel kennis van SQL en Microsoft System Integration Services, we werken makkelijk met bestaande API's en hebben ruime ervaring in het realiseren van maatwerkkoppelingen.

Voorbeeld: Een van onze klanten maakt gebruik van een maatwerk cursusadministratie in Microsoft Dynamics Nav. Deze klant wilde graag haar CRM activiteiten professionaliseren. Voor goed relatiebeheer is het belangrijk een compleet overzicht te hebben op de trainingshistorie van de klant en deze informatie bevindt zich in Dynamics Nav. In plaats van Dynamics Nav uit te breiden met een CRM module koos de klant er toch voor Salesforce in te gaan zetten.

Wij hebben voor deze klant een uitgebreide koppeling gerealiseerd waarbij alle relevante informatie tussen Salesforce en Dynamics Nav gesynchroniseerd wordt, waardoor in Salesforce de volledige klanthistorie beschikbaar kwam. Inmiddels vindt bij deze klant de volledige verkoop vanuit Salesforce plaats en wordt alle klantinformatie binnen Salesforce beheerd. Met behulp van Salesforce zijn er diverse processen geoptimaliseerd. Gepersonaliseerde bevestigingsbrieven worden nu automatisch verzonden en het facturatieproces in Dynamics Nav wordt vanuit Salesforce aangestuurd.